"peki ya bir ipte iki cambaz oynar mı?"

hayır oynayamaz. ortak numaralar kullanıldıktan sonra ikisininde kendine özgü hareketleri konulunca sahneye birisi düşer mutlaka. hayatımıza aynı karakterli kişileri almak bence en yanlışı. farklı olan dikkat çeker,farklı olan güzel gelir gözümüze. senin sevdiğin bişiy ile karşılaştığında hoşuna gittiğini düşündüren şey senden bi' parça olmasıdır sadece. ama bilmen gerekir ki o şey her ne ise zaten sende var. sen ona sahipsin ve +1 olması gereksiz,önemsiz. 
iki tane diş fırçan var.ikisi de aynı renk,aynı marka. sırf ikiside senin diye her seferinde önce ilkiyle sonra ikincisiyle dişini fırçalamak zaman kaybından başka bişiy olmaz.

"peki ya ipteki cambaz bensem?"

ben hırslı insanım. gururlu ve hırslı. karşımdaki cambaz her kim olursa olsun ben kendi numaralarımdan başka bi' numara deneyip riske atmam kendimi. karşımda bilinmez birisi olsa da emin olmalıyım kendimden,bi' sonraki adımımdan. ne yaparsam yapayım başımın daima dik olması gerekir. o ipten düşen ben olsam bile,bi' önce hareketimden pişman olmamalıyım. bu yüzden ipten düşüp düşmediğim değil düştüğümde başımın dik olup olmamasıdır önemli olan.

"peki ya ipteki cambaz senden iyiyse?"

bi' savaşa girmeden,o savaşı kazanamazsın. ne olursa olsun yapacaklarını yapmalısın ki için rahat olsun. cambazsın sen yürekli olmalısın.

"peki ya ipteki cambaz hayran olduğun birisi ise?"

işte dönüm noktası. işte en çok hata yapmaya müsait olduğun an. özendiğin,hayran olduğun,sürekli izlemek istediğin kişiyle karşı karşıyasın. belki de ezbere biliyosun her şeyini. ama sırf bi' kez daha görebilmek için gözlerinle,kabulleniyosun ipten atlamayı. sırf o anı yaşayabilmek için. sonra bi' bakıyosun yerdesin. ama mutlusun böyle o an senin için çok özel çünkü anladın mı? diyosun ki 'düştüğüme değdi be! yine olsa yine yapardım.' sonra arkadan o hayran kaldığın cambazın sesini duyuyorsun kahkahalarıyla beraber. senden bahsediyor. ne kadar aciz ve salak olduğundan... kendini yüceltiyor. kendine aşık olduğu her halinden belli. sonradan fark ediyosun; "o" o kadar kendine aşık ki başkasının ona olan hayranlığı umrunda değil. orada tekliyor kalbin yavaştan. düşünüyosun,bakıyosun ki hem ipten düşmüşsün,hem de hayran olduğun kişi senin gözünden düşmüş..tekrar soruyosun sonra kendine "değdi mi cidden?" cevabın evetse geçmiş olsun.hayatın boyunca zayıf noktalarından vurulup,çift taraflı kaybediceksin.

Yorumlar

  1. Tinder uygulamasinda gordum seni twitterdan takip ettim ama mesaj gonderemiyorum oradanda burayi gordum yazin gercekten cok guzel olmus deneme mi duzyazimi bilmiyorum odunluguma ver :) neyse konu bu degil konu sana ulasabilmemdi ben sana ulastim artik gerisi sana kalmis bir sey suandan itibaren geri donusun icin bekleyecegim kararin olumsuz olsa bile bana bi mesajla bildirirsen sevinirim hayal kirikligina ugrarim buyuk ihtimalle ama beklenti icinde olmaktan daha iyidir her neyse bana yazarsan cok sevinirim

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

aynı zamanı yaşamak

fırsat indirimi

bağlı balık