hiçbir yazımda olmadığı gibi bu yazının da bi' başlığı yok.
aslında bu yazının bi' konusu da yok.
bi'kaç gündür hayatımda dönen konuşmalardan bahsedicem sanırım.

bazı duygularımızı dile dökemiyoruz,anlatımımız ne kadar iyi olsa da.
ya anlatacağımız kadar yaşayamıyoruz ya da öyle bi' şey yaşıyoruz ki dile dökmeye yetmiyor. 

rutinden sıkıldığımızda modumuz düşüyor.
farklı bi' şey yaşadığımızda bi süre sonra ondan da sıkılıyoruz,normal.
'şu an iyi değilim,normalde de iyi değilim.sadece diğer zamanlara göre daha kötüyüm.'
yani sonuç olarak "normalim"

sebeplerimiz var,çözümü olduğu sürece güzel. ama çözümü olmayan bi' sorundan bahsediyorsak,yani bu çözüm senin elinde değilse o çözüm daha çok kafanı kemirip seni yiyor bu bi' gerçek.
düşünmeyi çok sevmem. düşünmeden yaşar,cevaplarım.
bu benim için normal bi' durum oldu. eğer bi' gün anormal duruma geçersem "aa evet sorunum buymuş bu da bana çözüm oldu" der ve geçerim.

gündüzleri severken artık geceye tutuluyorum. geceyken daha fazla benmişim gibi.
gündüzleri sanki herkes o kadar samimiyetsiz ki "iyi" olmaktan çok uzaklar.
gece olunca ben kendimle baş başayım ve mutluyum.
farkında olmam da bi' şeyi değiştirmiyo evet.
o yüzden bunu da es geçtim hayatımda.

ironik bi' hayat yaşıyorum. yukarıda size düşünmüyorum derken aslında her şeyi düşünmüş gibiyim. bu bi' yalan söylemi değildir. bu çözümü bulunmamış bi' olaydır.

siz bunları okuyosunuz ve belki de o kadar boş konuşuyorumdur ki ilerde çocuklarım bu siteye girip 3 satırdan sonra sıkılacaklar.
ama bu satırların hepsi benim için,sizin için değil.

deniz kızı kimliğimi seviyorum. bayılırım denize.
çoğunuz "elf kızı irem" ya da "irem duman" olarak bilirsiniz beni.
bi' çok sıfat yakıştırdığım gibi "deniz kızı" sıfatı da benimdir.
çok söylemezdim aslında. çünkü elf kızı irem adıyla elif olarak anıldığımdan,elf'lere haksızlık ettiğimi düşünüyorum. 
deniz kızı adını yayarak denizi kirletmek istemem o kadar çok kirleten varken..
yeri gelmişken tüm eliflerden de özür dilerim,siz de dileyin.

başlık olmadığı gibi konu da yok.ve bu yüzden tüm konulu yazılardan da özür dilerim.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

aynı zamanı yaşamak

fırsat indirimi

bağlı balık