ben kendimi anlatmaktan çok,insanların  beni tanımasını isterim. seni senden başka birilerinin bilmesi dünyanın en güzel şeylerinden biri benim için.

sinirlendiğimde ellerimin titremesini,kışın boğazlı kazak giymediğimi ve nefret ettiğimi,sonunda mutsuz olucağımı bile bile kendi bildiğim konu üzerinde inatlaştığımı,insanların parfümlerine dikkat ettiğimi ve her zaman parfüm kullandığımı başkalarının bilmesi güzel his. sanki hiç bilmediğim bi' eve giriyorum ve hazırlanan tüm yemekler en sevdiklerim gibi. sanki o evde yattığım yataktaki yastık tam da benlikmiş gibi. 

insanlar sürekli yol ayrımında. bi'şeyleri tercih etme yolunda. birini seçince diğer yolu görme şansın olmuyo. mutluluğun yolu da o seçtiğin yoldan memnun kalmaktan geçiyo bence. diğer yolu kafana takmadan,ne yaşarsan yaşa "bu benim seçimim" diyip kabullenmekle alakalı. başkasına yüklememeli bu sorumluluğu. her ne yaşamışsan yaşa o adımı sen atıyosun. diğer yol ayrımına kadar vazgeçmemişsen eğer hayata dair bi' şeyler öğreniyosun. 

aşkı da bu seçimlerin içine alabiliriz bence. onca seçenek arasında hayatımızın bi' dönemini birilerine ayırıyoruz. uzun vakit geçirdikten sonra en başta anlattığım konuya ulaşıyoruz. "başkasını olduğu gibi kabullenme ve alışma" sevsek de sövsek de bi' şekilde karşımıza çıkıyor,onu anıyoruz. ne kadar kötü hissettirse bile ben o hissi seviyorum. sanki yaşamak daha anlamlı,"yaşadım ulan biliyorum" diyosun.

belki durup dururken buraya yazınca söylediklerimi anlamsız buldunuz pinhani'nin dediği gibi. oysa vakit yoktu,olmayacak da hiçbir zaman. yaşadığınız anın anlamına varamıyorsanız hayatınız hep bomboş geçicek benim gözümde. mutlu anları sevmek,bitmemesini istememek benim için de çok güzel aynı zamanda bi' o kadar kolay. mutsuzluklardan bahsediyorum ben. mutsuzluğa pollyanna gözüyle bakıyorum. belki de yarın ölürüm,bu yazıyı yazmış olmak beni şu an mutlu ettiği gibi yarın ölene kadar da mutlu edicek. insanlara kattığımız değerler ve yaşadığımız anlar.. bunların tadını ne olursa olsun son raddesine kadar hissedin. nasıl olsa hepimiz "yarın" ölücez.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

aynı zamanı yaşamak

fırsat indirimi

bağlı balık