yok olmuyor,pişman olmuyorum.
yaptığım şeyden dolayı gözlerim kanasa dahi ol-mu-yo-rum.

kişilik,seçimler,sonuçlar.
benim hayatım. 
her gün bi' sürü seçim yapıyorum. 
"ne yesem?"
"ne giysem?"
"ne yazsam?"

sonuçlar bok gibi de olsa,yok olmuyorum kardeş pişmanlık duygum yok benim.
çok fazla ağlayan,zırvalayan insan görüyorum. 
ağızlarında sürekli keşkeler,pişmanımlar,allah da beni kahretsinler.
seni niye kahretsin gitsin sana bunları yaşatanları kahretsin.

he şimdi bu demek değildir ki istediğiniz şeyi yapın sonra da suçu karşıya atın.
demek istiyorum ki eğer birileri sizi bi' yol ayrımına sokuyor ve doğru yol için el uzatmıyorsa,üzerine de siz yanlış yolu -kime göre neye göre orası da ayrı- seçiyorsanız eğer bu durumda pişman olmanızı gerektiren bi' şey yoktur. el uzatılıyor ama siz inadına yanlış yolu seçiyorsanız ve bu seçim sizi üzüyorsa yine pişman olmana gerek yok. buna benzer diğer seçimde ne yapman gerektiğini biliyor olacaksın. 

aldığın bi' parfümü sonrasında beğenmediysen pişman olmana gerek yok. nasıl olsa bi' sonraki parfüm seçimin o olmayacak. 

kafamda teorik kısımlar tamam. attım hafızama hepsini. attım da bunları pratiğe dökmek gerçekten zor. teorikler bitti ama pratikler bitmiyor. evdeki hesabımla dışarıya çıkmamayı öğrendim. evdeki hesabımın daha da üstüne ekleyip çıkıyorum. tabi bu hesaplar arasında dışarda bana yıldırım çarpma ihtimali falan yok. daha basit şeyler benimkiler. 

ben dün 17 yaşındaydım,bugün 21. 44 gün sonra (hesaplamadan ben söyliyim,30 Haziran) 22'ye giriyorum. yarın da 38 yaşında olucam sanırım. doğum günü değil de yaş günü. " aaa, yaş günü!" diye diye "yaşa günü" mantığına ulaştım. hayır hayır carpe diem'den bahsetmiyorum. 

diyorum ki; daha dün yara izlerimi ağlayarak kapatmaya çalışırken bugün aslında onların iz değil de "is" olduğunu fark ettim. belki yarın da küçük bi' beze benzin dökerek tüm isleri silerim kim bilir. 

nasıl nefes almaktan korkmuyor,pişman olmuyorsan seçim yapmaktan,pişman olmaktan da korkma. sonuçta yanlış yola sapanlar değil,yerinde duranlar kaybeder. sen yanlış yola girmesen,ben yanlış yola girmesem nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa dimi?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

aynı zamanı yaşamak

fırsat indirimi

bağlı balık