3 temel.

merhaba alkol kahramanı. 
seni konuşucam bu gece.
asla olamadığın ama alkolün etkisiyle olduğunu sandığın karakterinden konuşucaz bu gece.

tutturduk bi' karakterdir gidiyor. 3 temeli var. hepimizin bildiği.
sevgi.
güven.
saygı.

sevgiden başlıcaz ilk önce.

ben de sevdim. büyüklüğü küçüklüğü önemsiz ama sevdim. 
birini,birilerini,bi'şeyleri.
hatta yeri geldi sizi kendinizi sevdiğinizden daha çok sevdim.
yeri geldi kendini sevmeyeni sevdim,paylaştım.sevgiyi hissettirebildim.

bazen sevemedim. değer verdim. önemsedim.
düşüncelerinize,uykunuza,moralinize değer verdim.
sevemedim işte bazen,bu yüzden de seçemedim.

boyumu aşan bi' sevgiye kalkıştım bi' ara. öyle sevmişim ki bi' baktım kendimi sevecek gücüm kalmamış. son verdim. çünkü bilirim. kimi kendinden çok seversen onun gölgesinde unutulur gidermişsin. ben de unutulmak yerine gittim. sadece kendimin olduğu yere,kendimi sevebileceğim bi' yere. 

bi' votkanın kendimi sevdirmesini bekleyecek kadar aciz olmadım hiç. bu yüzdendir aciz olana acımam.

geldik güvene.

sevdim kendimi. sevgimin beni en yukarı çıkarmasına da izin vermedim. gün gelir biri bi' açık bulur da oradan aşağı atar beni diye. bu yüzden en tepeyi değil de en güvenli yeri seçtim. güven insana cesaret verir. başarma isteği uyandırır. kendine güvenmeyen birinin başarıları tesadüften öteye gidemez.
kendine güvenmeyen bi' insanın başkasına güvenmesini beklemek kadar saçma bi' şey yok.
bu yüzden başarısızlıklara karşı dayanıklı bi' güven yarattım kendime. 
günahımı,sevabımı,cezamı her şeyimi kabullendim. kendimi kabullendim.
içimdeki "ben" olma isteğine en uygun yollarla yine içimdeki güvenle ulaştım. 
kendimi daha iyi hissettim,daha iyi hissettikçe daha iyi hissettirdim. 

bi' votkayla dünyayı ele geçirebileceğim hissine kapılmadım hiç bi' zaman. 

en son dokunuş da saygı. 

sevgimi ve güvenimi korumam gerekiyordu. bunu yapabilmenin tek yolu da saygıydı. kendime saygım olduğu sürece koruyabilirdim kendimi. kocamaaan bi' çember çizdim kendi etrafıma. bunu kendim yaptım. başkasının yapmasına izin verseydim o çember küçüldükçe beni de küçültecekti. dilediğince.. bu bi' gün olacaksa da bunu yapanın yine kendim olmasını istedim. 
hayaller kurdum,sözler verdim.
hani bi' şeyi kesinleştirmek istediğimizde söz alıyoruz ya karşımızdakinden
kendine verdiği sözü tutamayan insan nereden bilir sözün değerini diyerek verdiğim sözlerden dönmedim. 
çünkü yine bilirdim her tutamadığım sözde o çemberim daralacaktı biraz biraz. 
kendimi küçültmek istemedim hiçbir zaman bu yüzden de çemberimi daraltacak hareketlerden uzak durdum hep.
kalpsiz oldum bazı bazı bu yüzden. 
bunu bana karakterimi sağlam bulan kişiler dedi. 
kapattım kulaklarımı.

insanlar konuşur.
arkanızdan konuşur. 
kendi kendine konuşur.
içinden konuşur.
konuşur da konuşur.
eğer bu söylenenleri filtreden geçirmezseniz 
ne sevgi kalır ne saygı ne de güven.

sana diyorum alkol kahramanı.
ucu bucağı olmadığını düşündüğün hayal dünyanda kaybolup gidiceksin.
yazık. 
alkollüyken bile kendini sevememek ne acıdır düşünemiyorum. 
ya da belki umurumda bile değildir.

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

aynı zamanı yaşamak

basınç.

fırsat indirimi